Veelgestelde vragen

Home Veelgestelde vragen

Hier vind je de antwoorden op meest gestelde vragen die u wellicht kunt hebben. Als u het juiste antwoord op uw vragen niet kunt vinden, voel u vrij om contact op te nemen via de chat, mail of telefoon.

Veelgestelde vragen

Waar staat mijn geld?

Uw geld staat op een rekening bij de broker, waarop alleen u gemachtigd bent om geld te storten of op te nemen.

Hoe stort ik geld op mijn rekening?

U ontvangt overboekingsinstructies van de broker, waarmee u kunt betalen met een bankoverschrijving, creditcard en PayPal.

Kan ik mijn geld altijd opnemen?

Ja, u kunt op elk moment een opnameverzoek indienen via het klantenportaal van de broker. Houd er rekening mee dat deze overboeking ook moet worden doorgegeven aan het Fintauris-team, omdat zij de software moeten aanpassen na de transactie.

Heb ik enige kennis van de valutamarkt nodig?

Nee, absoluut niet! Onze software verzorgt het handelswerk voor jou.

Moet ik technische kennis bezitten voor de installatie van de software?

Nee, u hoeft niets te installeren. Alles verloopt via de servers van Fintauris.

Is het waar dat er geld verdiend wordt bij zowel koersdalingen en koersstijgingen?

Ja, onze software voert voortdurend koop- en verkoopopdrachten uit.

Wilt u op de hoogte blijven van Fintauris en de laatste ontwikkelingen op het gebied van vermogensgroei?

Meld u aan voor onze nieuwsbrief:
Of volg ons via uw favoriete social-kanaal: